Kada nesto dizajnirate, uvek morate imati na umu kakve emocije zelite da izazovete kod krajnjeg korisnika, i kako zelite da predstavite proizvod ili identitet/brend firme.
Boja je
subjektivna. U koherenciji sa dizajnom logo-a (znaka) ona čini jedinstvenu i menmonicku vrednost. Ideja o „posedovanju" boje je jedan od najvećih prioriteta samog
znaka, a kasnije je i identitet. U različitim kulturama boje imaju drugačiji značaj. Ljudsko oko
i mozak dozivljavaju boju kao mentalni i emotivni produkt reakcije na nešto. Kao rezultat,
svaka boja ima svoje znacenje
U sistemu
identiteta kolorna značenja suCRVENA - bes, borba, krv, stop, ljubav, strast
ŽUTA - opreznost,
plašljivost, intelekt, mladost, radost
ZELENA - novac,
uspeh, razvoj, lekovitost, plodnost
BELA - perfekciju,
virtuoznost, čednost, čistotu, venčanje
PLAVA - učenost, iskustvo, mir, pribranost, svežinu, staloženost, spokojnost
CRNA - negativnost, strah, zlo, smrt, tajnost, skrivenost, izolaciju
LJUBIČASTA - imaginacija, mudrost, razum, vladarstvo, duhovnost, posvećenost
NARANDŽASTA - jedinstvenost, nedostižnost, energiju, kreativnost, osnaženje, okrepljenje
SIVA - nepristrasnost,
neutralnost, neizvesnost, nedopuštenost
Нема коментара:
Постави коментар